- Konto
- Koszyk ( 0 )
-
FAQ - Pytania i odpowiedzi
I. Zamówienie
Jak zamówić?
W naszym sklepie internetowym możesz złożyć zamówienie na 3 sposoby:
1. przez stronę www - wejdź na stronę produktu, a następnie dodaj zamówienie do koszyka.
2. telefonicznie - jeżeli nie chcesz kupować przez Internet, możesz do nas zadzwonić. Składając zamówienie telefonicznie możesz wybrać każdą dostępną formę płatności i dostawy.
3. mailowo - możesz napisać do nas wiadomość na adres email sklep@kdx24.pl w której złożysz zamówienie na interesujący Cię towar
Czy muszę założyć konto aby dokonać zakupu?
Nie musisz zakładać konta, aby dokonać zakupu. Wystarczy, że dodasz interesujące Cię produkty do koszyka, a następnie wypełnisz pola Szybkie Zakupy.
Możesz również złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo
II. Moje konto
Dlaczego powinienem założyć konto?
Mając konto w naszym sklepie możesz:
1. łatwo sprawdzić i edytować swoje dane i adresy dostaw.
2. sprawdzić aktualny status zamówienia.
3. śledzić historię swoich poprzednich zamówień.
4. w przypadku dokonania kolejnego zamówienia nie musisz ponownie uzupełniać danych do wysyłki
W celu dokonania rejestracji kliknij Zarejestruj w prawym górnym rogu strony i uzupełnij puste pola.
Mam problem z zalogowaniem się na konto. Co powinienem zrobić?
Jeżeli podczas logowania występuje komunikat o błędnie wpisanych danych, w pierwszej kolejności upewnij się, że użyty przez Ciebie adres e-mail jest taki sam, który był podawany podczas rejestracji.
Jeżeli adres e-mail jest poprawny, a problem występuje nadal sprawdź poprawność hasła. W celu odzyskania zapomnianego hasła, kliknij Zaloguj w prawym górnym rogu strony, a następnie wypełnij pole Przypomnij hasło. Na wskazany adres e-mail otrzymasz wiadomość pozwalająca na zalogowanie się.
III. Wysyłka i dostawa
Koszty dostawy
Koszty przesyłki uzależnione są od wybranego sposobu dostawy. Na stronie, pod ceną produktu możesz sprawdzić koszt przesyłki dla danego artykułu.
Szczegółowych informacji na temat kosztów i form dostawy znajdziesz klikając w ten link.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia, uzależniony jest od rodzaju produktów, które chcesz zakupić. Czas wysyłki wynosi od 1 do 3 dni roboczych.
Śledzenie przesyłek
Kiedy przesyłka zostanie spakowana i odebrana przez Kuriera, możesz sprawdzić w jakim miejscu się znajduje. W tym celu wklej numer listu przewozowego, jaki powinieneś otrzymać w mailu informującym o wysłaniu zamówienia, na stronie Firmy Kurierskiej, która dostarcza Twoje zamówienie.
DHL: https://sprawdz.dhl.com.pl/
InPost: https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke
DPD: https://tracktrace.dpd.com.pl/
UPS: https://wwwapps.ups.com/tracking/tracking.cgi?tracknum=
GLS: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek
Poczta Polska: http://emonitoring.poczta-polska.pl/
Co zrobić jeżeli przesyłka nie dotarła?
Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z nami. Postaramy się pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji. Wcześniej, warto skontaktować się z firmą kurierską która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest już w drodze.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w sklepie?
Ze względu na internetowy charakter prowadzenia działalności, na chwilę obecną, nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia. Towary NIE SĄ wysyłane z siedziby firmy, ale z zewnętrznych magazynów.
IV. Metody płatności
Dokonując zakupów w naszym sklepie, masz do wyboru kilka metod płatności:
- Przelew PayU
- Przelew tradycyjny
- Za pobraniem u kuriera
Szczegółowych informacji na temat m.in. metod płatności znajdziesz klikając w ten link.
V. Reklamacje i zwroty
Jak zwrócić towar?
Kupując w naszym sklepie masz możliwość dokonania zwrotu nieużywanego produktu bez podawania przyczyny do 14 dni.
Szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdziesz klikając w link.
Czy muszę płacić za przesyłkę?
Zwrot towaru odbywa się na koszt klienta.
Odsyłając zwracaną przesyłkę pamiętaj o załączeniu pisemnego oświadczenia odstąpienia od umowy.
Jak złożyć reklamację?
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie są objęte gwarancją. Jeśli Twój produkt działa wadliwie lub się zepsuł możesz skorzystać z prawa do reklamacji.
Szczegółowych informacji na temat reklamacji i zwrotów znajdziesz klikając w ten link.