• Dostawa

Uwaga!: Darmowa dostawa dla zamówień o wartości od 499 zł (nie dotyczy pobrania)

Ze względu na internetowy charakter prowadzenia sklepu nie ma możliwości odbioru osobistego.

KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

PACZKOMATY INPOST
- płatność z góry

- 13,99 zł (wartość zamówienia poniżej 499 zł)
- 0 zł (wartość zamówienia powyżej 499 zł)


KURIER

- płatność z góry
- 15,99 zł (wartość zamówienia poniżej 499 zł)
- 0 zł (wartość zamówienia powyżej 499 zł)

- płatność za pobraniem (do 6500 zł)
- 21,99 zł (waga zamówienia do 30 kg)
- 43,99 zł (waga zamówienia powyżej 30 kg)

1. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
2. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
2.1. czas kompletowania Produktów wynosi od 1 do 3 dni roboczych od momentu:
a) zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy albo
b) pozytywnej autoryzacji transakcji przez elektroniczny system płatności lub
c) przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę w przypadku wyboru zapłaty za pobraniem,
2.2. dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 2 do 4 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
3. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
4. Zakupione w Sklepie Produkty Klient może odebrać również osobiście po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym.

O szczegółach doręczenia Klient zostanie poinformowany w mailu informującym o wysłaniu zamówienia.

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki DHL należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://sprawdz.dhl.com.pl/

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki InPost należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej DPD należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://tracktrace.dpd.com.pl/

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej UPS należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://wwwapps.ups.com/tracking/tracking.cgi?tracknum=

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej GLS należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki Poczty Polskiej należy wkleić numer listu przewozowego na stronie http://emonitoring.poczta-polska.pl/

W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, poluzowanej folii, uszkodzenia taśm firmowych kompletność i stan należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków bądź uszkodzeń należy sporządzić protokół, który jest podstawą do przyjęcia reklamacji. Kurier doręczający jest zobowiązany zaczekać czas niezbędny do sprawdzenia zawartości paczki.

W razie Twojej nieobecności kurier zostawi awizo i podejmie drugą próbę doręczenia. Po dwóch nieudanych próbach doręczenia paczka wraca do nas.